I look to heaven to fulfill its prophecy...

2010-03-31 @ 20:43:48

Hey..
jag ska försöka blogga oftare nu ^^

Jag känner mig så otroligt tjock nu på sistone, jag äter massa hela tiden, inte okej..
Får åka av mig allt fett på påsklovet ffs!
Det är faktiskt bara 3 lektioner kvar, sen är det påsklov!!!!!!!
Jippieyäy tjoho.
Jag hade iaf tänkt att kolla på film på voddler, men jag orkar faktiskt inte, hihi.

Är-lite-depp-så-jag-måste-skriva-av-mig- inlägg nurå.

Känner inte likadant för dig längre. ´Det kändes som om du inte bryr dig, som om jag bara är en liten flicka som inte känner någonting. Men vet du, jag har fan mer känslor än dig.
Du vet om att jag gillar dig, och ändå gör du såhär? Du typ öppnade dig för mig, men vafan? Du stängde dig lika snabbt igen. Du berättade hemligheter för mig, och jag fick massor av onödigt hopp. Efter att du gett mig det, du dissade mig totalt. Mitt hopp sjönk, jag blev hopplös. Du gillar en annan va? Men jag kan inte med att fråga dej.
Du typ, "leker" med mej tror jag. Men ändå så trodde jag att du var seriös.
Jag tänkte på hur det skulle kunna se ut om vi blev tillsammans, och jag bara längtade. Hände det, eller kommer det och hända? NÄ JUSTE.
Bara säg till mig, jag slutar lika snabbt som jag började. Men fortsätt inte och låtsas som om du gillar mig, det gör ju ont.
Såra mig hellre med sanningen, istället för att göra mig lycklig med lögnen.

Dream is a wish your heart makes

2010-03-29 @ 09:45:03

Jo, jag glömde berätta om min konstiga dröm.

Jag blev på något sätt en vampyr (kommer inte ihåg allt i drömmen)
Men jag vill inte att alla skulle fatta att jag var en vampyr, så jag tog typ på mig en björndräckt (?)
Det var någon mer, men kommer inte ihåg vem. Vi åkte iaf skidor någonstans i björndräckt, och käka djur hela tiden typ. Sen helt plötsligt så var vi på hönö...
Alla såg typ att vi drack blod och så.. Haha. När vi gick runt och skulle dricka blod så typ om det kom någon så sprang vi runt som pingviner med björndräckterna på.
Sen sprang vi typ ifrån en bil, sprang upp vid bergen vid gustav typ. Där var det en hund som kissa.
Där tog drömmen slut. Ja, jag hade kul när jag sov....

It's time for you to see yourself and all the misery you brought up

2010-03-29 @ 09:32:53


Chacha bloggään.
20 minuter kvar tills Jussy Pussy och hennes pappa kommer och hämtar mig. Hihi.
Vi ska nämligen bada i frölunda! Med klassen dåja. JÄTTE kul, verkligen. Jag och otti ska hoppa kanonkula och skvätta som bara den^^ Och så ska vi bast, så jävla gött! Sen ska jag joss och kakki kanske otti stanna i frölunda, och shopppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppa

Byebye

Ganska hårt, men det är så det ligger till

2010-03-28 @ 13:39:59

Du vet inte vad jag tycker om dig. Men det är ditt egna fel att det är såhär, att du mår så jävla dåligt.

Som sagt

2010-03-22 @ 20:26:13

så är jag busig 24/7, eller jag kanske bara har sagt det till Jesper... hehe

Ska försöka blogga oftare, tihi.. Så nu ska jag börja och skriva om min tråkiga dag :D

Gick upp, ur den feta luftmadrassen (som jag tyvärr har tagit ner nu:() och satte mig på dass. Sen tog jag min tablett och tog på mig linserna. Käka frukost, sen sminka jag mej och så. Juste, vid frukosten  var min mamma pinsam.
Iaf, sen gick jag till skolan å lalala.
Sen gick jag hem och lalala.
Som ni ser orkar jag inte skriva mer. Lalala.


Byebye <3

hej, en snygg bild:O

2010-03-21 @ 15:45:52

Bara för att jag är kär

2010-03-21 @ 10:48:51

i denna låten

Love can be hard sometimes
Yes, it can catch you off guard like bad crimes
Yes, it can make you depressed and angry
Make you say: "Why me, why won't anybody try me?"

You might be saying: "Ooh, I don't wanna be lonely"
"Ooh, I don't wanna be by myself"
"Ooh, don't wanna be lonely"
"Why ain't anybody lovin' me?"

But there's always someone out there who'll be there for you
There is always someone out there who'll care for you
There's always someone out there who'll be true, true, true
Hold on, hold on, be strong

Love can go away forever if you push it
And you have to remember: don't rush it
If it ain't right, it is wrong
And you'll be crying: "Why me, why won't anybody try me?"

You might be saying: "Ooh, I don't wanna be lonely"
"Ooh, I don't wanna be by myself"
"Ooh, don't wanna be lonely, oh no no"
"Why ain't anybody lovin' me?"

Now, but there's always someone out there who'll be there for you
And there's always someone out there who'll care for you
There's always someone out there who'll be true, true, true
Hold on, hold on, be strong

And yes, there's always someone out there who'll be there for you
And there's always someone out there who'll care for you
There's always someone out there who'll be true, true, true
Hold on, hold on, be strong

Hold on, hold on, be strong
My child, hold on, hold on, be strong





för på något sätt så tänker jag på mig själv i denna låten, typ ^^

It's smells birthdaycake

2010-03-20 @ 11:22:29

Hej, idag är jag 14 år. Väldigt najzzzzz!
Har inte så mkt att säga, så det var väl det :P

Jag börjar gilla dej mer och mer. Och du vet det...
Ändå så dissar du mig, och du vet inte hur det känns...
Visst, vi skulle vänta, men jag orkar inte, för jag vill ha dej
nu
Okej, man kan inte tro att jag bara börjar gilla någon såhär. Men jag tror att jag har gillat dej tidigare. Och det är något speciellt med dej. Du gör mig glad. Nu när jag tänker på detta, så känner jag mig som J...
Typ precis såhär var det.. Åh jag måste lugna ner mig. Han kommer, någon gång.
Det är det hopp jag har, denna födelsedag.

Byebye<3


Hejhejhejhejhejehejhejehej

2010-03-19 @ 20:06:24

Livet går som en bergochdalbana. Jippi.

-aksjasdäadvö acqäsflhaäfbadvöcliqgefw.v,ad skjfhdöc