snällasnällasnällasnällasnällasnälla!!!!!!

2010-04-29 @ 21:04:12

HALLÅ KAN NÅGON LADDA NER VAMPIREDIARIES TILL MIG?!?!?!?!?!?!?!?!?


den som kan älskar jag livet ut och ännu mer, jag behöver den verkligen, jag dör av längtan :'(

Never opend myself this way

2010-04-28 @ 21:00:40

hej bloggän. Inte så seriös här längre, nejnej.....

Jag har tråkigt, ska kanske fixa ny design om jga örkar....

pusshej

Stop calling stop calling i dont want to think anymore

2010-04-25 @ 20:04:19

hej bloggän. igår var jag på björkö, inte så lyckat...
idag var jag trött, frågade massa om harrypoter filmerna, och jocke hade alla. och issa å joss skulle träfa han så jag hängde med då. vi var där i 2 timmar typ, kul faktiskt....
så nu har jag kollat på första harrypotter filmen, och nu har jag tråkigt å väntar på min pizza, så jag gör ett snabbt test :P




ALLA TJEJER, SKA GÖRA TESTET!
KÄRLEK, SKOLA, FAMILJ, VÄNNER, FJORTIS, ALKOHOL, KRIMINELLT, DÅLIGA TIDER



KÄRLEK:

Är du kär just nu? – no
Har du någon kille just nu? - nej *snyft*
Har du dumpat någon? - tieeeeep
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - njaa....

Vem kysste du senast? -  secret
Vem kramade du senast? – issa eller nån

Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - åhnä

SKOLA:

Är du duktig i skolan? -  sådär
Har du bra betyg? - ja hyfsat

Har du fått göra om ett prov någongång? – nej ;pPppppppPPPP
Har du fått ett bra resultat på ett prov? -  a
Sköter du dej i skolan? –  nja...

Har du tuggat tuggummi under skoltid? - för det mesta
Haft mobilen på lektionstid? -  ÁLWAYS
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon/ smsat? - ohja

FAMILJ:

Hur många är ni i din familj? -  5 + hund
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? -  jappjaoo
Trivs hemma? – för det mesta
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? – har hänt

Har skrikig och slagit din mamma? - nej, inte slagit
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? – typ
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - AHA

Du älskar din familj oavsett vad som händer? – aa

VÄNNER:

Du har vänner? -  ja
Du brukar vara med? – olika
Vem/vilka var du med sist? -  jossan, issa, jocke

Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - a
Är det okej att ha kill-kompisar? - yes box

Har du pussat någon av dina kompisar? - mhm
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? – man kan inte kalla dom kompisar
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? – nope



FJORTIS:

Du sminkar dej varje dag? – nej
Putar med läpparna på kort? –  JAAAAA ALLTID

Tar kort på dina bröst? -  klart
Använder foundation på läpparna? – no
Super dej packad varje helg? –  kan hända
Du har kysst en tjej? - a
Du plattar håret och har en typ av fjortis frisyr? -  nnoo
Ditt hår e knallblont? – neeeeej



ALKOHOL:

Har druckit alkohol? - a
När drack du alkohol senast? – last night
Vem bjöd dej på alkohol? -  jag hade
Vad var det för sorts alkohol? -  öl cider, gin
Brukar du dricka alkohol? - aa när det finns å ä party
Har du druckit öl? – ja, namnam

Tycker du om öl? - ja efter nåra klunkar :D


KRIMINELLT:

Ange tre saker du snott? – barbiekläder när jag var liten. och pengar från mamma ^^
Är det okej att vara kriminell? -nä
Vill du bli kriminell? - varför skulle jag
Varför gör du sånt här? -  `gör ej de
Vad är inte okej med att vara kriminell? - massa olika. vad är okej igentligen?
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? – nej skulle nog liftat
Har du suttit i fängelset? – nej
Vill du hamna i fängelset? Fuck no

DÅLIGA TIDER:

Vart på dåligt humör den senaste tiden? – ja ^^
När grät du senast? – don't remember

Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? – yes sir
Du har slagit ner någon? – typ
Har du någon gång viljat döda någon? - aaaa
Vem bråkade du senast med? – venne
Du har blivit våldtagen? - nej



 




ÖVRIGT:

Motto? – hakuna matata (stavning?)
Film? - twilight typ
Musikgenre? – typ allt
Lyssnade senast på? – i samma bil. haha lol
Var det här kul? -nej inte alls


I wanna do bad things with you

2010-04-24 @ 23:23:46

god damit. 





JAG ÄLSKAR DIG JOSEFINE CARLSSON BÄSTAVÄN



puss

Follow me

2010-04-22 @ 18:48:52

Hey. Sjuk idag, ganska treevligt.
Drack coola, det är gott.
Jag skulle köpa glass, men så fanns den inte på hemköp eller eleminas. *suck*

Jag ska nog gå å köpa denna underbara glass på ica. Om jag orkar ^^


I make fool of myself

2010-04-20 @ 20:07:51

forget it 

forget it

forget it

forget it

forget it

forget it

forget it

forget it

forget it

forget it

forget it

forget it

men det är för svårt. för jag
vill inte glömma.

you poison my thoughts

2010-04-20 @ 16:48:57

Hejhej bloggän. Trevlig skolvecka ändå. 3 sovmorgonar av 5 dar, najs va ?!
Bara 2 veckor kvar tills gipset ska av!
Bara typ 7 veckor till SOMMARLOV





It started like a fun thing. I thought about you and me, for fun. But now its growing on me. Damn

Jag lyckas, men ändå känner jag mig inte nöjd

2010-04-16 @ 21:22:54

Hej bloggän. Igår hade jag det myzigt hos ida<3 Eller vi var på 'holmen' å eldade tights :3 dom smälte ^^
Imorron ska jag och denna underbara varelse shoppa sönder i nordstan :3
puws heii

Du fastnar på min näthinna. Jag vill blunda, glömma bort dig.

2010-04-15 @ 21:36:12

Du börjar igen. Och dom känslor jag gömt börjar flöda igen. Jag vill inte känna såhär. Varför började du igen? För att jävlas med mig? Guess so. Åh rövhål på dig.

Det kommer inte att funka.
Det kommer inte att gå.
DET KOMMER INTE HÄNDA.


Bara låt mig vara, så mina känslor för dig försvinner. Jag vill inte bli sårad igen.

Bloggar från ottis mobil^^

2010-04-15 @ 09:47:39

Hej vi har engelska med else . Gulligt känner jag. Jag skulle leka med ida idag men hon ska plugga och hon kan inte åka buss Te mig:p puss Hej nu måste jag jobba

We are the world- you me and her

2010-04-14 @ 20:38:51

Ni är värda mycket mer. Jag vill bara ta er härifrån. Ni ska inte vara här. Ingenting är bra. Tillräckligt bra iallafall. Jag vill skydda er, för ni betyder så otroligt mycket. Dom som sårar er, jag vill bara slå dom och något mer, jag vet inte riktigt vad jag vill. Jag vill ta er till ett ställe, där vi lever lyckliga, kan göra vad vi vill och det är alltid kul.
 Vissa gör fel ibland, men jag förlåter er. För det är så synd. Ni ska ha det bättre. Men jag vet 1 sak;
Jag älskar er, bästavänner.


Jag är wwwwwwwwwwwwwierd


Ta fram anteckningsblocken

2010-04-14 @ 19:53:05

för här kommer lite uppgrtering (haha fin stavning)

Jag var i kläppen, åkte i 1 å en halv dag, sen vurpa jag och bröt handleden. Fantastic really.
Inte mycket händer, eller jo, jag börjar bli emo ^^ jag lyssnarvpå sån musik. Och jag bröt ju igentligen inte handleden, bara säger så (måste ju vara ärlig mot alla mina bloggläsare) det var så att jag cutta mig så hårt så jag förstörde en blodådra så det bara sprutade blod. Glömde ta kort, snälla förlåt mig?! Så jag fick bandage å gips å skit, az najz, värtsta kicken av att se blodet asså. Tur att jag inte var en vampyr, för då skulle jag druckit mitt egna blof och dö, heeeheheheheheeheh :C :3

När nu ska jag ut å dricka, röka och knarka. Sov gott alla helvetesvördandesjälvmordsbelägnamänniskor!



rösta på min jätte seriösa bikini xD
http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=ncXmcCCSrM3GHfe9guzaa94tUIFa145dVREwRGE9R5#bikiniGalleryhttp://bikini.nelly.com/img/user/front_ncXmcCCSrM3GHfe9guzaa94tUIFa145dVREwRGE9R5.jpghttp://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=ncXmcCCSrM3GHfe9guzaa94tUIFa145dVREwRGE9R5#bikiniGallery

Get out of my life

2010-04-01 @ 22:09:56

Hej. Jag är arg. JÄVLA KUK FITTA SLAMPA HORA MM.
porträtt på detta anonyma äcklet som gjort mig så jävla arg.


 

det jag trodde var sant. jag har gjort bort mig nåt så totalt! jag trodde helt ärligt att du inte var sån, jävla bög.