Gummisnopp

2010-02-27 @ 14:56:27

Hejsan. Kvällen gick snabbt med Ida igår. Kollade färdigt på twilight, den slutade kl typ halv 1, eller va det 2?
Iallafall, vi tog bort allt smink och somna på typ 5 minuter.. hah

Sen gjorde vi inte så jätte mkt, åkte te la varholmen, sen te björkö sen tbx och sen till hönö igen- för en kamera och telefon laddare, haha!

Sen imorse så gick vi upp å så.. Elin ringde hem till mej, visste inte ens att hon hade mitt hem nr. Det visade sej att hon hade letat i telefon katalogen as länge för att hitta mittt nr. haha!
Det var tänkt att Jag Ida och Ethin skulle till stan , men jag har vart dum så jag fick inte :'(


ikväll ska jag kanske leka med Ida och Ethin. Hoppas det :D

på dan ska jag försöka få tag på issa som har kalas!!


Puss

Tråkigt.se

2010-02-25 @ 17:19:07

hej, jag har tråkigt

SÖKES HJÄLP:

NÅGON SOM KAN LÄRA MIG HUR MAN LÄGGER TILL EN VIDEO PÅ BLOGGEN?
Puss te den som kan, hehe

1234

2010-02-24 @ 19:59:26

Hejsan å tjena.
Fixat lite på bloggen, och den är verkligen fin (hosthost)
hihi, men jag hade inget att göra,

kommentera!

You showed me dreams, I wished they'd turn into real.

2010-02-23 @ 17:55:52

Tjenare

Idag har jag vart sjuk. Inte så vidare när man inte kunde somna:
1.Det kom in massa ljus genom gardinen
2.Det var för kallt
3.Jag hade en tjock hund som nästan knuffade ner mig ur sänger och snarkade.
Lovely. Och när jag väl somnade så ringde mamma mig och väckte mig.

Iaf.


Ibland undrar jag varför killar finns.
Och varför
jag finns.
Det känns som om ingen någonsin kommer gilla mig igen.
Tror inte ens att Felix gillade mig så mycket.
Scrue life

Heysan

2010-02-22 @ 13:09:32

Hehe, nu har vi data, ska snart sluta. Buhu :'(

jag orkar inte skriva så mkt i bloggen, för aa, jag orkar inte :D

i got a secret, heheheheheeheheheh

Min dag

2010-02-07 @ 17:04:32

började med ett samtal från min mamma.
Jag söv hos Otti (som också nu har en blogg. http://ottilaa.blogg.se ) och klockan elva ringde mamma och väckte mig. Eller man kan inte säga att hon väckte mig, jag sov medans jag pratade med henne. Jag har bara ett svagt minne att jag pratade med henne...
Men iaf, när hon hade väckt oss så kollade vi på Snobben och sen Tre vännerna- och Jerry. Jä.
Sen ringde mamma och sa att hon skulle hämta mig om 35 min. Jag tänkte att jag skulle hinna lite vad som helst, så jag gick in på dtan. Men sen märkte jag att det bara var 5 min kvar. Så där satt jag med pyjamas, glasögon och inte ätit eller nåt. Jippie. Jag tog på mig och borstade tänderna. Sen var jag tvungen att sticka. Jag mammi och matti åkte te frölunda, jag var tvungen att köpa ett par nya skor...
Det köpte jag också+ 2 leggings och 2 linnen. Najs kallar jag detta.
Nu har jag kommit hem och ska äta för första gången idag. 
Idag har jag ätit;
Godis
En kanelbulle 
och godis.
  


Puss

CHA

2010-02-06 @ 15:10:53

Hej. Nu ska jag till Ottilia.




HEJDÅ

DATA

2010-02-05 @ 10:12:08

Hej. Nu har vi data, eller aa, NO.
Jag fick intemedmej kameran i morse :( Den dampar.
MEN HEJ

Morning

2010-02-05 @ 07:22:10

Tjenamors
Ett snabbt inlägg blev det igår, mamma dödade mig nästan...
Nu är klcokan 7.21 och jag väntar på mina mackor.
Jag är tvungen att CYKLA till skolan idag. Inte okej.
Nu klarar jag inte av att skriva mer, för jag är så otroligt hungrig!
PUSS

I know

2010-02-04 @ 21:40:57

Hihi, fråga inte om rubriken.
Jag har bestämt mig för att ta mera kort.
Så imorron så tar jag med mig min fin-fina kamera och leka paparazzi (stavning?)
Anton är en hund. En stygg vovve. Han slog mig, det gjorde ont :(
Idag var jag med issa ett tag, vi hade kuuul^^
Drack någon äcklig kokos greiii sen hade jag ont i magen.
PUSS HEJ

Don't

2010-02-02 @ 20:47:34

Jag trodde vi var bättre vänner än såhär. Men okej, om du inte vill det.
Jag älskar dig, det vet du. Och du kan inte tro att ingen älskar dig. Kom ihåg det!
Det var undebart när du ville prata med mig. Och jag skulle kunnat hjälpa dig, och jag kan fortfarande.
Om du skulle vilja prata med mig, så kan jag försöka hjälpa dig.
Snälla, jag mår jätte dåligt, för jag tror att du kommer göra något dumt.


gör inget dumt, snälla