Partille

2010-01-31 @ 17:41:34

Chacha alla söta bloggläsare.- inte alls mkt ironi neiii
Denna helgen har varit trevliiiig!

Lördag
Jag gick upp å duscha å sen så packade jag. Vi åkte och hämtade Joss och Klaris och åkte te färjan.
Sen åkte vi buss in till nissaplatsen, där vi väntade på tåget och köpte varmchoklad!
Sen åkte vi, och hokuspokus så var vi framme i partille. Vi var tvugna att till idas mammas hus. Det var jobbigt.
Sen så gjorde vi massa å lalala jag orkar inte skriva mer nu. PUWS

JÄY

2010-01-29 @ 10:36:29

Hejsan tjoho.
Jag är glad^^
1. Evelina ska till stan, och det är bra, för då ska hon köpa en grej till meiii (a)
2. Imorgon är det LÖRDAG och då åker vi till PARTILLE FÖF
3. MIN PERUK HAR KOMMIT OCH VI SKA BESTÄLLA TID SÅ JAG KAN TYP FIXA DEN NÄSTA VECKA!!!!

Tjenispenis

2010-01-21 @ 21:13:14

skolan idag, var påväg på att svimma.
Meeen. Snart är det HELG, som vi alla längtat så efter.
Kanske puls på fredag, om jag orkar... Men på lördag, då händer det grejer!
Då ska jag på party hos Bea, det skall bli mycket kul! (det innan med.. issa är bäst, och märta är bäst.. JÄ!)
Men nästa helg, då händer det något fantastiskt kuligt.
JAG, JOSSAN, KLARA, OCH KANSKE OTTILIA, SKALL ÅKA TILL IDAS MAMMA I PARTILLE.
DET KOMMER BLIR JÄVLIGT NAJS!!!!!!!!!!!!!

tihi, nu skall matilda ha datoren..

BYE

Hey.

2010-01-19 @ 20:59:01

Idag har jag vart sjuk. Det har vart tråkigt.....
Och jag har inte gjort någonting, men det är bara gött ^^
Men imorron kommer jag till skolan. Hoppas jag..
Fast jag har fortfarande lite ont i halsen:p :(

Men det som händer i veckan framåt;

Onsdag, 20/1
Skola, och dans. Sen ska jag "säga upp mig" på scouterna.

Torsdag 21,1
Skola, å fotboll. Kanske någon kompis?

Fredag, 22/1
Skola, stressa och ridning. Kompisar?

Lördag, 23/1
Sovmorgon, slappa, kanske någon kompis, å sen ppppppppparty

Söndag, 24/1
Typ slapp och träning på kvällen...  



HEIDÅ

3D glasögon- BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

2010-01-17 @ 14:18:21

Hejsan å hallå.
Jag är typ sjuk. Det är så inte okej. Och det gör ont, i min hals. Uäääh.
Ida skulle kommit igår, och sovit över, men hos blev sjuk, så hon kunde ju inte komma :( Fast det var ju ändå bra, jag mådde inte hur bra som helst igår heller ^^
Vi spelade cup igår, det gick förjävligt! :)
Första matchen mot Lindome- typ 2-0 elr nåt...
Andra matchen mot Kortedala(eller vad dom nu heter)- 3-0 tror jag. (haha jag drömde att vi spöade skiten ur dom XD)
Tredje matchen blev försenad typ 40 min? Jag berättar sen vf. Men den matchen gick iaf bättre, det blev lika mot nåt lag som jag inte kmr ihåg vad dom heter...
Men nu ska jag berätta varför det blev försenat;


Dom som spelade innan oss, det var Lindome och något annat lag. Det var typ 6 minuter kvar(matcherna är 12 min) och det var en tjej som typ sprang och skulle ta bollen, och det kom en bakom henne, och när dom kom fram till väggen så skulle hon stanna. Men då slog hon i väggen med huvudet lite. Men sen kom tjejen som var bakom henne, och donka i hennes huvud igen. Jäses vad det hördes. Usch vad hemskt det va.(det låter ganska skumt) Men då så ramlade tjejen som slog huvudet i väggen ner på golvet, så som dom typ gör i filmer. Hon svimmade. Låg avsvimmad i typ 20-30 minuter. Ambulansen tog jääääääääääääätte lång tid.

Japp , det var inte så roligt.

Men nu till varför jag skrev denna fina rubrik;
VARFÖR HAR MAN 3D GLASÖGON?!
KÖP GLASÖGON MED GLAS OM NI SÅ GÄRNA VILL HA GLASÖGON?!
DET ÄR SÅ OTROLIGT FULT.

GET IT?!!!

Haha, tack för mig.
   

I don't wanna love you in no kinda way

2010-01-15 @ 20:20:40

Jag som trodde jag hade kommit över mina känslor för dig.
Men
nej, icke sa nicke, jag har en klumpi halsen, och försöker hindra tårarna att rinna, då kommer alla undra.
Jag vill inte sakna dig, det är för jobbigt.
Jag vill inte älska dig mer, för jag vet ju att det inte går!
Kan inte min dumma hjärna, och mitt dumma hjärta fatta det?!

Och kan inte dumma jag, fatta att jag är så feg som skriver det på min blogg och inte berättar för någon?
Varför vill jag inte att någon ska se mig gråta, och hjälpa mig att sluta. Nej jag ska bara böla på tills jag somnar eller så.

Men jag märker ju att du inte bryr dig om mig. Det är ju bara så. Asså gud jag hatar mig själv.
Kan ingen bonka in det i min lilla hjärna, så jag fattar någon jävla gång?

Åh gud vad jag klagar, men jag kände att jag behövde det, nu känns det lite bättre.


Aj.

2010-01-06 @ 15:02:27

Hellue.
Här har det inte hänt så mycket, typ.
Men jag har otroligt ont i min rygg&mage. Det suger. Vi förlorade hela våran cup, haha! jag vred till mitt ben 2 gånger. Det var inte så faligt, men jag blev bara rädd... Hm.. jag fick ett brännsår eller vad det heter, när man typ skrapar upp huden, å det svider så j*vla mycket. Iiiinte kul.
Okej, en bra sak.
Vi, (alltså min syster och jag) har fått voddler, det äger väldigt mycket.
Det var väl allt. Tjoho åh vilken bra start på det nya året.

Nu ska jag äta aldeles strax, sen ska jag till Josefine. Jippie.


Hejdå...

tvåtusentio

2010-01-01 @ 02:23:51

Hello!
Just nu sitter jag med Jossan och sjunger på massa låtar, å är helt slut.
Fast jossan säger att hon inte är det, yeah right...
Kvällen firades med Klara Jossan och Issa. Kyckling, ris, "vatten sås", chokladmousse som inte var färdig, och driicka och chips. Massor av kul var det.
Ja skulle igentligen inte sova hos Jossan. Men så lev det, och jag hadeju inga grejer med mig, så jag sitter med en färgglad sjal på huvudet och ser ut som om jag har cancer (?! ;s)
Hihi, men nu ska vi sova eller något, PUSSS