Uh..

2009-12-29 @ 15:21:44

Ni vet ju, jag och Felix var tillsammans i 1 år, och hela den tiden, lite innan och fortfarande nu, så har jag känslor för han? It sucks, verkligen! Och visst, jag kanske jag är typ desperat eller något, men jag vill ha en kille igen, nu redan efter 2 veckor. Och vet ni varför? Jo, jag vill ha någon som håller om mig, för utan det, så känner jag mig helt tom. 
Felix var min första kille. Jag var i himmelriket, verkligen. Och när han sa att han älskade mig, då var jag på väg att, typ, svimma eller något.. 
Okej, utan en kille så har jag inget självförtroende, och när jag var tillsammans med han, så visste jag att någon tyckte att
jag var söt.  Då kände jag mig glad, och lycklig, att veta att någon tyckte om mig.
Nu när jag läser om dom som är tillsammans och så, så får jag tårar i ögonen. Jag saknar det så mycket, ett förhållande. och att någon håller om
mig, och kysser mig, och hjälper mig.

Å herregud. Nu känner jag att jag är helt cp i huvudet. Oh gaad.
HEi

0767152088

2009-12-27 @ 14:24:40

HEiii!
Jag likear min nya mobil, massa musik, man kan ha 8000låtar på den, rätt najssss.
Jag orkar inte skriva så mke längre, men who cares?!

Idag väckte mamma mig kl 11 tyyyyyp, sen ringde Emma (Esters mamma) och frågade om jag kunde åka pulka med Ester, så ja det gjorde jag. Sen gick vi hem till mig, och nu sitter jag och sms;ar och Ester spelar EyeToy (Y)

nä nu orkar jag inte mer.


i don't want to fall in love with you,
you don't like me like i do,
i guess.

Opppps

2009-12-23 @ 20:18:01

Shiet, glömde säga;






Timmarna före doppare-dan

2009-12-23 @ 19:53:52

Hejsansvejsan
Idag är det "Dan före doppare-dan" som ni kanske förstår...
Haha, jag har ganska tråkigt, om jag får säga det själv. Och typ alla spelar bingolotto liksom, så jag kan ju inte ringa nån...
Jag vill helst gå ut med någon, och typ ta kort eller något, men nu är det ju som det är.
Idag har det vart en vääääldigt seg dag. Slappat hela dagen, hihi!
Men sen orkade jag inte det mer, så jag gick till André och vi spelade sims 3 :D:D
Men sen var jag tvungen att gå, för han skulle äta och spela bingolotto -.-'
Så nu sitter jag här ensam och har så tråkigt, att jag försöker skriva utan att kolla på skrivbordet, ganska lätt faktiskt!

Förlåt att det är sådan dålig uppgratering eller vad det heter, men det är inga som kommenterar, eller överhuvudtaget, läser den! Så ni får ta och kommentera och läsa super mycket!!!!


Nu har det gått en dag sedan Felix flyttade till Spanien. Jag tänker ganska mycket på det. Jag vet inte varför...
Igår morse sms:ade jag med han innan han åkte, och dagen innan, eller kvällen innan så träffade jag han också, kramade honom för sista gången och pratade lite.
Aja, men nu har jag fått ett nummer som jag kan ringa, och det kostar lika mycket som att ringa till SWE!!!!
Så det ska jag göra-så ofta som möjligt.

Imorgon är det JULAFTON som jag innan inte riktigt längtade efter, men nu när det blev som det blev, så längtar jag !
Hoppas jag får en data, hihi!

Här får ni också en gammal bildpå mig och Klara! Hähä.




 

Broken-Hearted Girl

2009-12-19 @ 11:06:10

Hej.
Har inte skrivit på ett tag. Men det har blivit bättre nu!
Har inte tänkt på det så mycket, så det är ju bättre.
Igår var det skolavslutning. Det gick inte så bra. Vi sög rättare sagt.
Och så när vi visade för A-B, E-F, såg jag Felix. Eller inte riktigt såg. Jag glodde. Fast det blir ju inte bättre för det, jag fick tårar i ögonen och kunde inte sjunga. Riktigt bra!
Efter skolavslutningen gick jag hem, men så ringde mormor och frågade om jag ville fika med dom, så jag sa ja!
Fikade där, kollade på datan och så.. Sen körde mormor hem mig, och då såg jag Klara och Joss. Jag gick med dom i Klova. Och sa vad jag vill ha...
Så nu har Joss köpt julklapp till mig! :D:D
Men nu orkar jag inte skriva mer.
Sesssss
Pusshej

so sad...

2009-12-13 @ 17:56:08

Hej, jag är inte rikitgt på topp just nu. Det kommer ta ett tag för att "läka".
Jag tänker hela tiden, "Men du, han kanske fortfarande vill ha dej." Men samtidigt, "Men Märta lägg av. Du vet att han inte är kär i dej hur du än gör! Och han kommer ändå att flytta vare sig du vill eller inte."
Asså, jag vill bara stänga av rösterna i mitt huvud, stänga av hela kroppen.
Så fort jag tänker på dig, tåras ögonen, och jag får en klump i halsen.
Ska det verkligen kännas så här?! Usch fyfan. Jag vill inte mer, jag klarar inte mer.
Och hur ska det bli i skolan, när jag ser dig? Åh... det kanske är bäst att du flyttar, då glömmer jag mina känslor för dig mycket snabbare.
Men jag vill inte glömma, försöker hålla mig fast vid våra minnen. Det var så underbara.
Jag älskade & älskar dig så mycket.


TOMT

2009-12-12 @ 15:09:56

Jag känner mig helt tom.
Tårarna kan inte sluta rinna.
Min lungor vill inte sammarbeta, det är så svårt.
Problemet är att jag fortfarande älskar dig. Men det kanske var bäst så?
Att det vi gjorde var bäst för oss båda?
Mitt svar på frågan är nej, nej, nej!
Jag ångrar det så mycket.
Jag vill fortfarande ha dig. Men det är så svårt.
Jag har gått runt i en timma och bara tänkt på våra minnen. Jag vet att det bara får mej att bli ännu mer ledsen, men deet bara kommer.
Åh, jag vet att vi inte träffades, men jag älskar dej ju så mycket!
Snälla, om du läser detta, jag måste prata med dig. Berätta hur jag känner.
jag vill ha dig tillbaka

Ont i benen

2009-12-12 @ 11:38:05

Jepp, det har jag, p.g.a Mia igår på ridningen. Ganska smärtsamt.
Nu har jag vart uppe ett tag, ska snart ringa Felix! Och, Ottilia har överlevt!!! ;o
Det blev ingenting med mormor, så jag får ju packa ännu mera nu hihi, n men jag vet inte riktigt vad jag ska göra...
Jag är typ ensam hemma hela tiden känns det som. Men det är ju lite najs, ändå.
Sen kommer tjejerna, och vi ska fixa oss. Sen åker vi till Ida på björkö, jippie!
Jag fryser om mina fötter ~som vanligt~
Aja...
Pusshej

Tjennaree

2009-12-11 @ 22:54:21

JAPP, nu är Idol resan slut. Inte för att jag har kollat så mke, har tröttnat på det...
Men Erik eller om han stavas med C, vem bryr sig.. Han vann, så nu blir alla glada.
Min syster fick lite damp när hon såg en tjej gå upp och greja med Eric som vi tror är han tjej, ja, ni behöver inte fråga. Min syster är väldigt skum.
Pusshej

OTTILIA SUGER FETT

2009-12-11 @ 20:38:22

Ottilia är inte gullig, för hon äter nutella, och det tål hon inte! Och imorgon så ska vi till Ida, och då kommer hon säkert att ligga på sjukhuset och vara död.
SYND FÖR HENNER

Ny duschad (Y)

2009-12-11 @ 18:38:37

Haha, det ända jag tänker på, dusch?! Nänä, men bara det senaste inläggen ;)
Jag kom precis ut från duschen, efter att ha varit på ridningen, det var riktigt kul!
Nu ska jag ringa Felix, så ska vi hitta på något...
Imorgon ska jag sova, sen ska jag till öckerö hembygdsgård (stavning?) men mormor och kansk ester å emma å uno och den familjen :P
Sen kommer Ottilia, Klara och Jossan till mig klockan 3 så ska vi fixa till oss, till Idas fest. (bilder kanske kommer på söndag)
Sen klockan 5 så åker vi te björkö på tjejmiddag/sleepover, så pepp asså!
Ája,
Pusshej

Nu-dusch

2009-12-10 @ 20:46:44

Hello, nu har jag vart på träning! Hur j*vla varmt som helst är det när man tränar inne!
Gick bra, tills jag fick ont i magen ;s Nu är jag jätte svettig, men mina föräldrar håller på i badrummet, så jag kan inte duscha...
Idag har absolut ingenting hänt. Jag har förökt fixa bloggens design, och jag lyckades!!! Men jag fick prova mig fram, men jag hade iaf något att göra, hihi.
Imorgon blir det skola, utvecklings samtal på spanskan med Jessica, och jag kommer få mitt spanska prov vi gjorde förra veckan, hoppas det gick bra! Sen bär det av till ridningen! Vi ska ha Mia, hon är ganska läskig faktiskt.
Och efter det ska jag vara med Felix, och vi ska prata.
Vi ska nog kolla på Idol Finalen också...
Skriver nog mera imorgon, innan ridningen eller något.
Pusshej

-

2009-12-10 @ 16:02:19

Hejsan!
Kom hem för en stund, jag har fixat headern, jippie! Inte så fin bild, men det får ni leva med tills jag hittar en bättre!
Nu sitter jag och käkar klementiner, och kollar på tv...
Cyklade hem med Felix och Emil, och Felix tjatade på att jag skulle berätta va det var som var med mig...
Meeen iallafall. Idag hade vi prov, gick la sådär tror jag. Ikväll blir det träning, sen ska jag duscha, och sova, hur trött som helst!!!!
Pusshej

Morning

2009-12-10 @ 09:00:10

Hellue, som ni ser nu så är min blogg bara ett stort kaos typ.
Headern (stavning?) blev typ fel, så nu har jag ingenting där för tillfället. Och så är det helt vitt, så man tror att den inte har laddat så man inte orkar, hihi!
Nu är klockan 9:00 prick, och jag ska gå.
Ett kort inlägg, men jag orkar inte bry mig,
Pusshej

Hos Joss

2009-12-07 @ 17:36:13

Hejsan.


Nu är jag hos Josefine Elsa Carlsson.
Vi kollade precis på eniro.se, och jag var med :(:( mitt nummer också!!!!!!!
Skulle skriva ett inlägg igår om helgen, men jag orkar inte!
Men nu ska vi ha kul
Pusshej

Majs är gott

2009-12-05 @ 23:07:43

Hejsan,wiiie märta lagger upp ett inlägg !!!!:O
Just nu är jag med 'Klena Joss som äger på singstar'
Vi sjöng för full hals förut, efter kunde vi nästan inte prata.
Sen sa Joss att hon skulle hem typ, men då sa jag att hon skulle sova hos mig. Så vi hämtade hennes grejer, och sen när vi kom in i mitt huuus så blev jag sugen på majs. Så jag tog upp en liten burk majs, sen så skulle jag försöka få upp den. Provade med massa solika metoder, det gick inte så bra...
Men efter 20 minuter fick jag äntligen upp den, och det var efter jag hade ringt och frågat min syster om hur man gjorde!
Nu sitter jag på Joss's trötta ben som har somnat, och hon slår mig på ryggen, och tror att det gör ont.
Men nu ska jag slå Joss på nerven igen!
Pusshej

There's a possibility...

2009-12-02 @ 20:06:57

Hejsan!
Inte skrivit på ett tag, kan bero på att,
1: inga läser eller kommenterar min blog..
2: har dataförbud för min mammí
3: har inget intressant att skriva om!!!!
Jag vill ju inte gå in på för privata grejor, eller vad ska man säga?, jag vill vara snäll, haha!
För om jag skulle skriva ut allt jag har inom mig eller vad jag ska säga, så skulle ni typ bara skratta åt mej, liksom så deprimerad jag är just nu....
ÅT HELVETTE MED ALLT