Hello milady.

2009-11-26 @ 18:17:03

Tjenixen!
Jag har ont i min arm, och gick faktiskt hem från skolan idag p.g.a det...
Gick hem på bamba, det tog typ 30 minuter!!! Motvind+regn=JIPPIE
När jag kom hem så käka jag macka och drack varm oboy med grädde, mums!
Gjorde lite på en film recension (stavning?) som ska vara färdig imorgon, men sen orkade jag inte mer, så jag gick upp på rummet och kollade på She's the man, den är superbra!
Sen kom mamma, och väckte mig, för jag hade somnat... Och så åt vi, och nu sitter jag här och skriver!
Imorgon så blir'e skola, sen hoppas jag på att, efter ridningen, kunna hitta på något med Felix!
Tack för mig, och föresten här kommer en bild på Dom sexiga och läskiga tjejerna!!!!!
Pusshej
                                                    

Min stackars arm

2009-11-25 @ 18:38:43

Min arm gör väldigt ont nu! Men ändå sitter jag här framför datan, fasten att det värker i armen.
Kanske inte blir nån skola imorgon för mej...
Iallafall här kommer min skumma dag;
Gick upp tog på mig nåt, orkade inte tänka på vad:P
Åt, borstade tänderna, sen kom mormor, så jag och mamma tog hennes bil och körde iväg till vårdcentralen.
Satt där och vänta en stund, sen gick vi in i ett rum och jag tog sprutan. Det kändes typ ingenting!
Sen fick jag vänta i en kvart typ. Sen gick jag till spanskan och var där i typ 10 minuter?
Gick ner till Ottilia och Ida som var utanför sjuk grejen.
Sen hade vi massa lektioner... På lunchratsen hade vi tänkt att sticka till malmgrens och käka pommes, höhö.
Men vi orkade inte så vi gick och köpte godis, jag började flumma och skrattade över..
Men nu ska jag kolla på Vänner
Pusshej.

Kvällen

2009-11-24 @ 20:08:55

WOW ASSÅ!
Ni klarade det! Ni kunde kolla lite på min blog, så nu har det stigit lite.
Idag var det gympa-avslutning, och det gick skit dåligt verkligen. Jag var hur trött som helst var snurrig och hela skiten. Ska nog seriöst sluta på gympan, lär mig inte något!
Aja, nu ska jag kolla på Ugly Betty!
Pusshej

Fy skäms!

2009-11-24 @ 16:54:59

Ni får kolla mera på min blogg allihopa!
Statisktiken suger rumpa, och om det inte är så intressant, säg till vad som är tråkigt, så fixar jag det, okej?! :)
pusshej

Helgen

2009-11-23 @ 20:01:26

Fredag:
skolan, sen ridning och på kvällen Klaris och jag hoppade runt och dansade av lycka.

Lördag:
Kulturskolans julbasar hela långa dagen till klockan 18.
Sen var det film med Felix. Myyysigt

Söndag:
gick upp klockan typ 9, på en söndag! Peter och Klara hämtade mig med bilen, vi åkte in till den stora staden. Kollade i Monki, Gina och BikBok, sen orkade vi inte vänta mer, så vi gick och åt, köpte godis på 4-gott.
Sen var klockan typ 13 eller något... Så då gick vi i ösregnet till Bergakungen, för vi skulle kolla på
NEW MOON !!!!!!!!!
Kärlekt till filmen, böckerna och ALLT!
Efter filmen skuttade vi hem, lyckliga som få.

Det var min helg, men jag kan också skriva denna dagen;
Mamma "väckte" mig, men jag var iallafall halv-vaken... Sen vaknade jag av att telefonen ringde, och då var det min mamma som frågade om jag hade gått upp. Det hade jag ju såklart inte, jag var ju inte änns vaken!
Så jag fick skynda mig med maten och tog på mig något...
Sen åkte vi med bilen till östra, där vi fick vänta en stund, sen skulle dom väga mig, sen fick vi vänta lite till...
Sen så pratade vi med en tjej i en halvtimma kanske? Efter det så skulle dom ta prover på mig, gjorde ont för det blev något fel. Och efter det gick vi och kollade på lite grejer, peruker bland annat..

Tack för mig, pusshej
 

ABSOLUT INGEN!

2009-11-20 @ 14:28:28

JA JIPPIE TJOHO! WÄI DOM HAR ÄNDRAT SÅ NEW MOON ÄR 11 ÅRS GRÄNS!
INGEN KAN VARA LYCKLIGARE ÄN MIG!!!
HALLELUJAH, NU VET JAG ATT GUD FINNS !!!!

pusshej, från en super-glad tjej              

PLUGG

2009-11-19 @ 17:03:19

Ja, som vanligt blir de första dagarna med ny blogg massa inlägg!
Men snart kommer jag nog tröttna, haha.
Men nu till ämnet; Plugg. Även ifall jag hatar det, måste det göras. Men jag tror inte att det går med en tom mage och ett hur som luktar underbara pannkakor, mums!
Men nu får jag försöka plugga, önska mig lycka till!
Pusshej

NY STÄDAT RUM!

2009-11-19 @ 16:00:26

Hej, som ni ser, så har jag lyckats städa mitt rum! Riktigt ordentligt också, haha.
Och som pricken över i:et så har jag flyttat på lite saker i mitt rum också, jag känner mig duktig!
Men det sved lite i näsan, och jag har nog massa damm i näsan, BLÄ

Men nu ska jag gå igen, och sätta i en dvd i mitt rum, riktigt najs.
 Och här kommer en cool bild på moí och söta Bea!
Pusshej



 
här kommer också min första bild:  på coolingarna Beatrice och Moí!

Ny blogg

2009-11-19 @ 13:33:38

Nu har jag en ny blogg, men tro inte att jag kommer lägga ut mera inlägg!
Gjorde en ny för 1:Jag hade tråkigt, 2:Min gamla var så ful så jag höll på att spy, och 3:jag har ingen mer anledning.

Jag vet inte varför jag heter "neversurrender", men jag kom bara att tänka på det när jag skulle komma på ett namn.

Igår gick jag hem från skolan för jag mådde piss, och idag är jag hemma igen, och jag har absolut ingenting att göra. Jag hade tänkt att installera "TheSims2" för en dag, men icke sa min bror Albin. taskigt!
Nu måste jag städa mitt rum, och jag hade tänkt att möblera om lite också, ifall jag orkar.
pusshej.